Är på väg hem till Sverige :) Woohoo!

Jag sitter på flygplatsen i San Diego och väntar på mitt flyg till NY, där har jag en mellanlandning på 12 timmar att fördröja och sen går flyget hem till snöiga Sweden. Brr jag är förberedd med nya varma uggis och fleecejacka och mjukisdräkt nerpackad i väskan... Det kommer att bli en hel del filmtittande och annat tidsfördriv som fb och skype och smsa med folk för att få dom där 12 timmarna att gå lite fortare.

Dom senaste dagarna har gått fort, jag har inte gjort så mkt. Chris åkte hem i torsdagskväll, och då hade jag filmkväll med tvillingen J, och efter det har jag shoppat och hängt med Julia. Vi har kollat på massa filmer, jag har tränat. Snyggingen var på gymmet två utav dom tre gångerna jag var där, SCORE! Han gjorde massa armövningar och grejs, grrr ;)

Jag väntar spänt på betygen som kommer komma upp i veckan, har redan fått ett betyg men det är två betyg som jag inte är säker på, annars känns det bra. All tid jag har spenderat i bibblan den här semestern har definitivt varit värt det!'

Jag har en jobbig känsla, vet inte vad det är men det känns som jag har glömt något. Jag går över allt om och om igen men jag kan inte komma på eller hitta något som jag har glömt. Jättejobbig känsla, en klump i magen liksom men aja det kommer väll gå bort snart eller så kommer jag komma på vad det är som jag har glömt...

Nu ska jag fortsätta chatta med Empan på skype, hon är fast på ett hotellrum med T & A pga något fel med deras flygbiljetter... Stackarna, dom hade varit hemma nu om det inte hade varit för det dumma dumma biljettfelet. Any ways, peace out vi hörs imorgon, jag kommer säkert blogga då jag har massa tid att fördröja :)

Ta hand om er och snöa inte bort för jag vill träffa er när jag kommer hem, saknar er, längtar tills att få träffa er!! PUSSPUSSSPUSS




Julia, Jose and Me :) Ling gruppen, kommer sakna att inte ha en klass med dom nästa semester :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0