PHISH FOOD B&J IS FREAKIN AWESOME

VART JAG MIG ÄN I VÄRLDEN VÄNDER, STÅR JAG HÄR MED TOMMA HÄNDER, LÄNGTAR EFTER NÅGOT SOM KAN RÄDDA MIG.
Har precis skickat ivag min uppsats till min hotmail sa att jag kan skriva ut den i skolans datasal. Ska snart cykla ivag men forst spelas Bjornstammens sanger om och om igen medans jag mumsar pa lite Ben & Jerrys glass och sjunger med :)
Livet ar bra underbart!!

STANFORD INVITATIONAL

http://goaztecs.cstv.com/sports/w-xc/recaps/092411aaa.html - resultat fran skolans hemsida.
Tavlingen gick helt ok, var lite rorigt och daligt markerat vilket gjorde banan till en mental battle men jag tog mig igenom 6 km langa loppet 20 sekunder snabbare an forra aret. Sprang pa 23.11. Sa det var ju bra :) Under helgen kom jag fram till att jag starkt ogillar terrang men att det bara ar att kampa sig igenom det for bra uppbyggnad for bansasongen... Efter loppet akte vi hem till Saras foraldrar och kakade lunch och duschade innan vi begav oss till flygplatsen for att flyga hem. Jag tycker det ar lite otackt att flyga efter flygkraschen som skedde i Ryssland for nagra veckor sen dar alla forutom en person overlevde. Men flygresan gick bra, och vi spenderade lordagskvallen med middag pa Whole Foods och en film from redbox. Myspys!!
Filmen som vi sag pa igar, ja den var valdigt barnslig men gud sa snygg bad boy killen ar med langt brunt har. Grrr ;)

Reeaaallly?

I somras nar jag lanade Emmys mp3 spelare till jobbet sa horde jag den har laten. Tyckte det var skont beat i laten men texten var helknasig. Nar jag kom tillbaka till San Diego efter sommaren sa spelas denna lat sonder pa radion och overallt man gar. Haha helknasig sang:Hope you don't take this the wrong way, girl you look better with the lights off". Vilken tjej skulle inte ta det pa fel satt haha HELKNAS

Sunday Funday

Imorse ringde alarmet halv atta for halv nio skulle vi ivag pa hiking med nagra tjejer fran laget och varan coach. Vi gick upp for Cowles Mountain pa 32 minuter och sen sprang vi hela vagen ner. En riktigt bra start pa den har sondagen. Man blev pigg och kom igang med sin dag pa ett uppfriskande satt. Nu sitter jag och pluggar vid koksbordet. Skrev precis pa en uppsats som ska in imorgon, nu nar jag har bloggat klart ska jag lasa 3 kapitel ur en bok som vi kommer fa fragor fran pa vart prov pa onsdag. Jag ar lat sa det kommer bli lite stressigt men jag kommer grejat, allt loser sig alltid pa nagot konstigt satt...

STANFORD

Klockan 4.30 ringde mitt alarm imorse och klockan sju gick flyget... Nar vi kom fram akte vi till Hubbes(populart frukoststalle) och kakade frulle. Jag kakade en jattegod omelett med stekt potatits yuumm!!! Efter det akte vi till hotellet, tog en nap som skulle vara 30 min men som slutade med att vi sov i 2 timmar. Trotta tjejer. Nu har vi precis sprungit en latt runda pa 20 min och nu chillar vi pa hotellrummet framfor tvn. Solen skiner och livet ar underbart! Om en timme ska vi aka och kaka middag sen blir det annu mera chill och sova.
I morgon klockan 11.30 springer vi 6 km runt runt pa en golfbana. Stanford Invitational ar en stor tavling med bara bra lag. Forra aret sprang over 200 tjejer sa det kommer saker vara lika manga, om inte mer tjejer iar. GO AZTECS! Jag ska forsoka lagga upp loppet som vanligt, med att jag springer pa sista 3km... Berattar senare hur det gick! Forra helgen hade vi var forsta tavling. Hemma tavling. 5 km. Det gick bra jag sprang pa 19.30 och kom tva i laget, 21a plats av sammanlagt 74 lopare. Skolan gar bra, mkt plugg men pa nagot satt tar man sig alltid igenom det. Valdigt intressanta kurser :) Me like mucho!!

Lagbild tagen forra helgen efter loppet :)

JAAADÅÅÅ!

Nar jag satt och kollade runt pa lite olika bloggar kom jag pa att vi ocksa har en blogg. Dalig uppdatering, jag vet men sa ar det... Fullt os hela tiden med traning och skola. Vi tranar varje morgon halv sju, jag kliver upp kvart over fem och kakar frukost och sen cyklar vi hemifran klockan sex. Traning sen skola. Sen cyklar jag antagligen till skolans pool och hanger dar ett par timmar eller sa cyklar jag hem och tar en powernap innan jag gar over till Starbucks och pluggar. Oh juste, nu har dom pumpkin spice latte igen sa igar drack jag en grande pumpkin latte samtidigt som jag laste ur min trakiga natural disaster bok.
Igar och idag har vi haft 35 grader och en luftfuktighet som inte ar att leka med. Svettas som en gris pa traningarna och det ar ackligt varmt att ga mellan lektionerna och pa cykelturen hem. Nej jag vet att jag inte borde klaga for att jag befinner mig i varmen och ni dar hemma har det kallt, men anda... snalla fuktiga, ackliga vader forsvinn och lat det bara vara solsken sa man kan njuta av solens energi istallet for att ga runt och klaga over varmen.
Nu ropar Marianne, maste ga! Vi hors snart igen. Pusspuss
Annu en AWESOME sang!!!

WE RUN SAN DIEGO - NIKE

We're in it for the high. We hit the road. Hard. We rally. We don't walk. Or jog. We eat whatever we want. We drink whatever we want. We kick up dust. We put off homework to run. We openly mock treadmills. We don't need gym memberships. We are our own health club. We show up. Always. We make the postal service look unreliable. We are a wolfpack. We can run away from our problems. We are carb connoisseurs. We are a venti cup of kick-ass. We get credit for our runs. We are up for any challenge. We rack up some serious miles. We run into the black. We only smoke when we run. We go longer. And harder. We can park anywhere. We can deliver in 30 minutes or less. We never worry about the freshman 15. We pronounce "jogging" with a soft J. We pronounce it "yogging". Cabs are expensive. Cars are our enemy. (facebook.com/nikerunningfashionvalley)
I fredags nar vi var och shoppade fick vi en plansch fran Nike affaren. Det ar en plansch med texten ovan, sa himla klockren!!!