JAAADÅÅÅ!

Nar jag satt och kollade runt pa lite olika bloggar kom jag pa att vi ocksa har en blogg. Dalig uppdatering, jag vet men sa ar det... Fullt os hela tiden med traning och skola. Vi tranar varje morgon halv sju, jag kliver upp kvart over fem och kakar frukost och sen cyklar vi hemifran klockan sex. Traning sen skola. Sen cyklar jag antagligen till skolans pool och hanger dar ett par timmar eller sa cyklar jag hem och tar en powernap innan jag gar over till Starbucks och pluggar. Oh juste, nu har dom pumpkin spice latte igen sa igar drack jag en grande pumpkin latte samtidigt som jag laste ur min trakiga natural disaster bok.
.
Igar och idag har vi haft 35 grader och en luftfuktighet som inte ar att leka med. Svettas som en gris pa traningarna och det ar ackligt varmt att ga mellan lektionerna och pa cykelturen hem. Nej jag vet att jag inte borde klaga for att jag befinner mig i varmen och ni dar hemma har det kallt, men anda... snalla fuktiga, ackliga vader forsvinn och lat det bara vara solsken sa man kan njuta av solens energi istallet for att ga runt och klaga over varmen.
.
Nu ropar Marianne, maste ga! Vi hors snart igen. Pusspuss
Annu en AWESOME sang!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0