STANFORD

Klockan 4.30 ringde mitt alarm imorse och klockan sju gick flyget... Nar vi kom fram akte vi till Hubbes(populart frukoststalle) och kakade frulle. Jag kakade en jattegod omelett med stekt potatits yuumm!!! Efter det akte vi till hotellet, tog en nap som skulle vara 30 min men som slutade med att vi sov i 2 timmar. Trotta tjejer. Nu har vi precis sprungit en latt runda pa 20 min och nu chillar vi pa hotellrummet framfor tvn. Solen skiner och livet ar underbart! Om en timme ska vi aka och kaka middag sen blir det annu mera chill och sova.
I morgon klockan 11.30 springer vi 6 km runt runt pa en golfbana. Stanford Invitational ar en stor tavling med bara bra lag. Forra aret sprang over 200 tjejer sa det kommer saker vara lika manga, om inte mer tjejer iar. GO AZTECS! Jag ska forsoka lagga upp loppet som vanligt, med att jag springer pa sista 3km... Berattar senare hur det gick! Forra helgen hade vi var forsta tavling. Hemma tavling. 5 km. Det gick bra jag sprang pa 19.30 och kom tva i laget, 21a plats av sammanlagt 74 lopare. Skolan gar bra, mkt plugg men pa nagot satt tar man sig alltid igenom det. Valdigt intressanta kurser :) Me like mucho!!

Lagbild tagen forra helgen efter loppet :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0