STANFORD INVITATIONAL

http://goaztecs.cstv.com/sports/w-xc/recaps/092411aaa.html - resultat fran skolans hemsida.
Tavlingen gick helt ok, var lite rorigt och daligt markerat vilket gjorde banan till en mental battle men jag tog mig igenom 6 km langa loppet 20 sekunder snabbare an forra aret. Sprang pa 23.11. Sa det var ju bra :) Under helgen kom jag fram till att jag starkt ogillar terrang men att det bara ar att kampa sig igenom det for bra uppbyggnad for bansasongen... Efter loppet akte vi hem till Saras foraldrar och kakade lunch och duschade innan vi begav oss till flygplatsen for att flyga hem. Jag tycker det ar lite otackt att flyga efter flygkraschen som skedde i Ryssland for nagra veckor sen dar alla forutom en person overlevde. Men flygresan gick bra, och vi spenderade lordagskvallen med middag pa Whole Foods och en film from redbox. Myspys!!
Filmen som vi sag pa igar, ja den var valdigt barnslig men gud sa snygg bad boy killen ar med langt brunt har. Grrr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0