Ärligt talat

Jag hade problem med att logga in på bloggens konto eftersom jag hade glömt bort lösenordet; det är ett tecken på att jag inte har varit inne på länge... Jag har ett annat större problem och det är att jag varje natt nu sen jag har kommit hem så vaknar jag runt samma tid, 3 eller 4, och sen har jag problem att somna om. Vet inte vad det är, om jag stressar för mycket över allt jag borde hinna med att göra/fixa eller om det är den där dumma jetlagen fortfarande som spökar. J sa att han hade skickat ett spanskt spöke som inte kunde prata engelska, så jag testade med att säga: no me gustas tu, men jag har ändå inte kunnat somna om under den närmsta timmen... Fml på den, jag som älskar att sova! Fast spöket kanske blev arg, jag måste fråga J hur man säger åt spöket att låta mig vara så jag kan sova på ett snällt sätt istället hahaha... Varje natt är densamma, vaknar går på toa, kommer tillbaka och ligger och vrider och vänder på mig efter en 20 min tröttnar jag på det och börjar läsa lite i en bok, trött på det så kollar jag vilka som är inne på fb och idag loggade jag in på bloggen eftersom det inte var några roliga inloggade på facebook. Nähe om jag ska återgå till boken så kanske jag somnar snart, förhoppningsvis! 

Såhär såg mitt rum ut under visningen av huset. Oj vad mamma och pappa fick slita med att fixa mitt rum.. För såhär såg det verkligen inte ut när jag lämnade det i augusti... 13 kartonger hade dom väntades på mig när jag kom hem. Dom har jag gått igenom och slängt massa ifrån och nu är det bara sakerna på vinden kvar. Eller ja bara och bara, jag har nog en hel del grejer gömda där uppe. Haha vad tycker ni om Elvis bilden dom hade satt upp ovanför sängen, grr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0