Bibblan och flera koppar kaffe

Det märks verkligen att man är i finals week... Rummet är ett bombnedslag, berget av disk blir bara högre och högre, min tvättkorg byggs på, jag går runt i mjukisbyxor och träningskläder från morgonens träning. Baah!

Nu har jag tagit en paus, städat rummet och satt på en maskin med tvätt, tog disken medans jag väntade på att potatisen skulle koka så nu är det mesta bra igen. Jag hade ett superduperstort historia prov idag, igår lämnade jag in min sista engelska uppsats och i tisdags hade jag statistikprov. På måndag har jag geografiprov och tisdag sociologi och sista provet är på torsdag i engelskan, uppsatsskrivning. Go Go Go!

Känns konstigt att vi redan är klara med den här terminen, det har gått så fort. Men fort ska det gå för snart kommer jag hem, wooohoo :) Längtar efter er där hemma <3


REPEAT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0