Emmy - 11 dagar kvar...

Hade precis slutprov i min intro to exercise science class, det handlade om olika certificates och karriärer inom Exercise science. Imorgon har jag min sista lektion för den här terminen, efter det så är det fartlek ute i kylan ( det har blivit riiiktigt riiiiiktigt kallt nu). Sedan ska det fixas och trixas med klänningar, smink, skor och annat inför Jasper Jingle. Ska bli jätteroligt att fira att vi är klara med alla klasser för semestern genom att klä upp sig, äta supergod middag och efterätter för att sedan dansa tills fötterna trillar av tillsammans med alla vänner. I princip hela vårat track team ska gå på JJ imorgon, så det ska bli jätteroligt, jag lyckades till och med övertala coach om att vi skulle få träna tidigare imorgon så att vi hinner göra oss iordning haha...

Här är några bilder från förra årets Jasper Jingle.






Kommentarer
Postat av: Remimagnhild

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-03-22 @ 12:48:15
URL: http://remimagnhild.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0