Emmy - 14 dagar kvar!

Det är kallt och snöar, och jag älskar det! Äntligen kommer det lite snö, fast det är knappt så man märker det!
Kom precis tillbaka efter ett äventyr ute i the Bronx, efter att ha varit lite klantig så blev äventyret dubbelt så långt som det skulle ha behövt vara men det är mitt eget fel så jag får skylla mig själv.

Helgen har varit bra, jag tävlade som sagt i lördags. Sprang sista sträckan i 4x800m och jag brukar inte avsluta så det blev lite fel. Bland annat så räknade jag fel på varven och gick ut och försökte ta stafettpinnen ifrån Chris som slet tillbaka den och skrek jag har ett varv kvar... haha det var kul. sedan när jag fick pinnen ett varv senare så öppnade jag alldeleees för fort, första varvet sprang jag på 31. andra varvet sprang jag på 34 och sedan så tyckte jag inte det var lika lätt/roligt längre att springa 800m själv är inte lätt. Gick i mål på en tid runt 2.20 vilket är godkänt, särskilt eftersom jag har haft problem med min fot under hela hösten och knappt sprungit något... nu är det bara att börja bygga upp och träna, träna, träääna. körde 10 pass förra veckan!!!





annars gjorde jag inte så mycket i helgen, tränade, skypade, pluggade och bara tog det lugnt. i veckan har jag tre prov så det blir mycket pluggande inför dom... sedan avslutas veckan med Jasper Jingle på fredag.

Nu ska jag iväg och träna, ska springa 5x600m inomhus, vi skulle ha sprungit  på utomhus banan men fick ett mail från coach att det blev ändrade planer pga snön och vinden... Efter träningen så är det nightclass, floor-meeting, Gossip Girl och anaerobic conditioning plugg!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att du är igåg igen. Vi ses om 2 veckor kram Pappa!

2010-12-07 @ 08:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0