Emmy - 18 dagar kvar...

Kom precis tillbaka från min börjatänkapåframtidennightclass aka intro to exercise science. Idag var det en PT som kom och pratade om sitt jobb som physical therapist. Väldigt intressant, men inte lika inspirerande som tidigare föreläsningar... Bestämde mig dock för att göra en dreamboard för min framtid som egen företagare... får pyssla med det kring jul ;)

Nu ska jag tillbaka till gymmet, men inte för att titta på när vårat superdåliga basketlag förlorar igen, jag ska sätta mig på cyklen, i med hörlurarna och fram med plugget... när benen är trötta så förflyttar jag och plugget mig till en madrass och stretchar samtidigt som jag pluggar in all fakta inför nästa veckas final.

Jag har kommit på att jag lär mig som bäst när jag är aktiv samtidigt som jag pluggar, för det går inte att sitta stilla här på rummet för det är så mycket som distraherar, och att sitta i bibblan är alldeles för tråkigt jag kan verkligen inte sitta still... haha någon som håller med mig om att jag har svårt att sitta still?
Måste iallafall pyssla med något med händerna och fingrarna hela tiden, det är därför det är omöjligt för mig att använda ringar för jag tappar dom alltid när jag leker med dom... har därför kommit fram till ett passande yrke (eller en del av det jag ska jobba med i framtiden) massage terapi ;)


tjejerna jag tränar med iår!! Jag var dock red shirted för XC säsongen, men laddar nu inför inomhussäsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0