Emmy - finals week

hjälp! klockan snart halv ett och jag befinner mig fortfarande i bibblan... tar en liten paus från pluggandet och ska snart läsa igenom lite till innan jag går och försöker sova. har sovit sjukt dåligt de senaste nätterna pga stress inför alla finals den kommande veckan. har två finals imorgon, ett på tisdag och sista provet på onsdag.

spenderar ALL min tid i biblioteket... har min plats här på tredje våningen... igår hade vi sällskap av K som kom med en varsin cinnamon kaffe till mig och Andrea... jag låg bokstavligt och tog en nap på bordet över alla läxböcker för jag var så trött så han räddade definitivt min pluggdag ett par timmar innan det var dags för nästa kopp kaffe. idag så klev vi upp, gick och paxade plats i bibblan och spelade sedan lite basket för att tänka på något annat ett tag, sedan börjades det att plugga... hela dagen igår och hela dagen idag.. bara att köra på! det går bra med sällskap, då kan man fråga om man inte förstår och ta kaffe pauser... alla ni som har lite extra energi kan ni skicka det till mig för det behöver jag de kommande dagarna, är redan trött och mosig i hjärnan...imorgon så börjar dagen dock på ett bra sätt med lucia frukost (Malin x 2 har bakat lussebullar)...

nej nu ska jag ta tag i pluggandet så att jag kan gå och sova sen... längtar tills på onsdag kväll när jag är klar och har officiellt jullov, fast jag längtar ännu mer tills på söndag när jag åker hem till Sverige!!!! can't wait!!!!!


lördagkväll i biblioteket... lånade K's tomteluva så att jag fick lite julstämning mitt i allt pluggande.

jag just nu... är såååå trött! bläää för finals!


Kommentarer
Postat av: Maaaalin

SKJUT MIG x 10!

2010-12-13 @ 22:57:58
URL: http://malingoesnewyorker.blogg.se/
Postat av: Micke

fan vad länge biblioteket har öpper där då XD här får man ju va glad om de ha öppet till typ sex xD

2010-12-14 @ 00:44:12
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0