Emmy - hit it!

det är kaos! rent ut sagt! kaos!
har sjukt mycket saker... rensar och slänger mer än jag sparar men det känns som jag aldrig kommer bli klar... flyttkartonger står staplade i mitt lilla rum. och jag insåg precis att jag har lite över en vecka kvar att bo här... när jag kommer tillbaka från New York i maj så kommer jag inte komma hem dit jag bott i över 12 år... känns konstigt och lite sorgligt men samtidigt känns det bra, som en avslutat kapitel på en bra bok...
Var i Skärholmen idag med tjejerna, efter det åkte vi till Heron City och åt middag, blir så glad av att umgås med alla här hemma. saknar mina vänner när jag befinner mig i New York!! Vi pratade en massa  som vanligt och började redan planera inför Peace & Love festivalen nästa sommar!!! och så pratade vi om något som låg lite närmare, nyår!! ska hem till Jossan och Marre och säga hejdå till 2010 och starta det nya året kommer bli lika roligt som alltid när vi alla är tillsammans...
nu ska jag strax sova så jag kan gå upp tidigt imorgon. på schemat står löpning, eventuellt besök på tom tits, städning (vilket förmodligen inte kommer bli av) och så ska jag vara med Ida och Jossan på kvällen. kommer bli en bra dag
såhär sitter jag just nu. i ett rum som inte längre är mitt med tavlor på väggarna som inte är mina och med saker ÖVERALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0