Emmy - is it the look in your eyes or the dancing juice?

har varit hemma i ett par dagar nu, firat jul och träffat personer jag bryr mig om. har glömt bort att jag faktiskt har en blogg att uppdatera men nu är jag tillbaka. har inte skrivit på ett tag så det finns en hel del att berätta sedan sist jag skrev...

kan ju börja med att berätta att vi hade en sjuuuk graduation/avslutnings/jul fest förra lördagen... var en helt galen kväll och jag skulle helst inte göra om den haha... fast mycket roligt hände också även om det blev lite för mycket av det goda... sedan så skulle jag Tobias och Andrea hem på söndagen, men det var KAOS på flygplatsen så vi kunde inte flyga hem som planerat utan blev ombokade två dagar senare. tillbringade två dygn på ett hotell mitt ute i ingenstans... sjukt lång väntan och jag ville hem mer än någonsin, mycket mycket problem stötte vi på hela tiden. trodde inte vi skulle komma hem, och väl hemma på svensk mark så trodde jag och Andrea att vi aldrig skulle få våra väskor... när jag äntligen fick krama pappa och jenny som stod och väntade på mig grät jag av glädje över att ÄNTLIGEN få vara hemma.

har två veckor kvar här hemma innan jag åker tillbaka, mycket jag vill hinna med och mycket jag måste hinna med. ska försöka fläta samman alla trådar och hinna med så mycket som möjligt...
Känns jätteskönt att vara hemma igen!!









Andrea var bästa fotografen som vanligt och tog över 500 bilder... eftersom min kamera dog under jasper jingle så får jag låna andras foton fram tills jag har köpt en ny...

här är en video som jag klippte ihop när vi satt på flygplatsen och väntade...

nej nu ska jag fortsätta packa ner alla mina ägodelar i flyttkartongerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0