Emmy - nedräkningen kan börja... 19 dagar kvar!

Jag har VÄRLDENS hemlängtan, vill hem och träffa familj och vänner och fira jul. Jag brukar inte vara excited över att fira jul men nu vill jag göra ALLT, baka lussebullar, klä granen, lyssna på julmusik, baka annat julgodis, äta julbord med släkten och bara mysa!!!


om mindre än tre veckor ska jag hem och mysa med dessa tre sötnosar... ja ni läste rätt, vi har fått nytillskott i familjen... Chokladtrollet Elsa!!


Men innan det är dags att åka hem så har jag två jättejobbiga veckor kvar i skolan, jag har suuupermycket att göra, nästa vecka har jag tre finals, och veckan därpå har jag fyra finals. Det är nu jag borde kämpa som mest, men jag har redan mentalt tagit jullov vilket inte är bra. Ska skriva ett paper idag och så måste jag försöka motivera mig själv, det är slutspurten nu!!! Kämpa Emmy det är över om exakt två veckor!!!!

Inomhusträningen började idag, med 3x4x200m på våran fantastiskt vackra och bra inomhusbana... passet gick förvånatsvärt bra, trodde inte det eftersom måndagens 400m mördarintervaller satt sina spår. Men jag och Majzan höll uppe humöret och sprang på väldigt bra, snittade 33-34 med 30s vila mellan och 5 min mellan varje set. Jag har vääärldens träningsvärk nu och jag ÄLSKAR det!!

Två andra höjdpunkter med dagen var att Malinx2 hoppade jättebra (översätter: HELT bra) längdhopp idag, det var en inomhustävling i våran hall idag. Lil Mal hoppade skolrekord 6.06m i sista hoppet efter 5 övertramp, och Malin säsongsöppningspersade med 6.00m!!! Duktiga jaspers!! ...och så har jag finally köpt biljett till Jasper Jingle nästa fredag, en slags julbal för att fira last day of classes!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0