Unwritten - say it again

Tiden flyger iväg och om tre veckor är jag hemma i Sverige igen, helt galet vad jag längtar efter er alla där hemma. Jag längtar efter Mamma, Pappa, Jenny, Vovvarna och alla mina vänner som betyder så mycket för mig och som jag saknar mer och mer för varje dag som går <3

Det är mycket att göra i skolan just nu, finals week coming up, jag två prov nästa vecka och tre prov veckan därefter. Jag har kämpat med två uppsatser som jag lämnade in idag, hela tiden något som ska göras. Jag är inte speciellt stressad över slutproven som kommer upp för jag vet att jag kommer att fixa dem galant! Det är bara att kämpa och inte tappa fokuset. Efter min kvällskurs jag hade idag så har jag bara tagit det lugnt framför tvn, jag var uppe sent men min uppsats igår kväll och jag kände att jag behövde lite ledigt innan jag tar tag i allt igen.

Så nu sitter jag i soffan ihopkurad i min nya zebrafilt, jag hade en sen innan men sen köpte jag den här i helgen på rean för den var så himlans gosig. Älskar zebrafärgade saker, riktigt fint :) Har mumsat lite på choklade mamma skickade till mig för ett tag sen, tänka sig att jag har sparat den så länge eller så var det mamma som skickade tillräckligt mycket :)

Helgen spenderade jag med J, han flyttar till Washington på måndag. Jag ska försöka träffa honom i helgen igen, vet inte om jag vill för jag gillar inte att säga hejdå, men samtidigt så vill jag träffa honom för jag vet inte när jag kommer att träffa honom igen. Känns lite tråkigt faktiskt, vi har inte känt varandra så länge men han är en bra vän och jag kommer sakna honom.

I går var jag på sjukhuset för att träffa en ny läkare för mitt hjärta/bröstsmärtan som jag har haft nu i lite över två månader. Han tog ett ekg och allt var normalt, men när han lyssnade på hjärtat så hörde han något mummer som han ville titta mer på genom ett ultraljud. Ska dit igen på fredag, måste se till att få med mig Amy för jag är livrädd. I dag när jag gick till vår trainer J, så sa hon, det värsta som kan hända är att det är att du har ett hjärtfel och då måste du sluta träna eftersom du kan falla ihop och dö när som helst under ett träningspass. TACK, det var verkligen det jag behövde höra, jag var redan orolig över fredagens resultat och sen går jag in dit för lite tröst och så säger hon sådär, kill me... Jag vet att jag inte ska oroa mig och att allt kommer att bli bra, men jag kan ändå inte unvika tankarna; tänk om det är något fel och att jag måste sluta springa. Mitt liv kretsar runt löpningen, jag är en löpare och jag kan inte föreställa mitt liv utan träning. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag blir galen utav att tänka på det och jag stressar upp mig mer och mer. Håller tummarna




En låt som dom sjöng på dagens Glee avsnitt, som btw var AWESOME!


Kommentarer
Postat av: Mum

Många tankar och funderingar...

Du ska se att det löser sig och det är väl bra att det kollar upp allt ordentligt, så behöver du inte oroa dig.

Snart ses vi , puss puss

2010-12-02 @ 01:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0