Emmy - Thanksgiving break

För exact en vecka sedan vid den här tidpunkten så startade mitt TG break. Meghan's driver kom och hämtade oss och körde oss till New Jersey (Cherry Hill). Där spenderade jag 6 dagar tillsammans med Meg och hennes familj. Jag hade ett jättebra lov, åt huuuuuuuuur mycket supergod mat som helst, träffade vänner, familj, gamla lärare och rektorer, ex, arbetskompisar och hade en girl's day med nail saloon och fick manikyr, pedikyr och supergod lunch på Panera Bread, sedan har vi varit var på stand up comedy club, bio, football game, haft hot tube party tillsammans med alla deras high school vänner (spenderade 4 timmar totalt i jacuzzin med drinkar, nya favoritölen Yingling och trevligt sällskap... väldiiigt roliga och intressanta diskussioner.) hann såklart även med en hel del shopping, cupcake bakning, långa sovmorgonar och slappande i soffan framför den ena bra filmen efter den andra... andra höjdpunkter var träningen, vi tränade i ett gym som låg i närheten och det var vääääärsta lyxgymmet och jag sa WOOOW när jag gick in, i ett sånt gym vill jag jobba i framtiden, superfräsch, jättestort och det hade alla maskiner man kan tänka sig+ 3 pooler och en basketplan.. den första snön kom thanksgiving dagen (den försvann dock lika som den kom), jag älskade också att köra runt i deras bilar och lyssna på hög musik och sjunga med...

Sammanfattningsvis så kan jag säga att jag har haft det jättebra, ville inte åka därifrån!
den här bilden tog Mr.Marro med sin mobil för att skicka till Coach Mecca, han skrev "Emmy's first thanksgiving", Coach svarade "please do not make her fat", vilket fick svaret "too late". haha så när jag kom till träningen igår så fick jag höra det ett antal gånger från coach, "the turkey was bigger than you", "im gonna make you run 400m for hours today so you get ride of the turkey", "what is the matter, still tired after the turkey" etc... han tyckte det var jättekul... jag tyckte dock inte det var lika kul...


Kommentarer
Postat av: mum

haha dumma han...

2010-12-01 @ 01:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0