Emmy - update

Tiden går fort, helgen var härlig och innehållsrik, det gillar vi!

Igår kväll pluggades det anatomi i biblioteket med Siri... vi underhöll oss dessutom med att skicka pappersbollsmeddelanden till A och K som satt en våning ner, haha så det var bara att kasta ner bollen och så kastade dom upp den igen. haha killarna gick verkligen in i vårat meddelande skrivande, använde olika färger och ritade och hade sig haha det var roligt... men tro inte att jag inte pluggade, för SOM jag pluggade... två prov idag, kom precis tillbaka från mitt andra. ska duscha nu, sedan dags att avsluta uppsatsen inför imorgon och träna infor morgondagens quiz och 10 minuter långa tal.
Imorgon väntar dessutom 16 tuffa 200m intervaller med killarna och smärtsam massage på kvällen från C. På torsdag så blir det ytterligare en dag med stenhårt pluggande, två uppsatser och mer anatomi... bara att köra på för i helgen får Manhattan College speciellt besök... gissa vem som kommer och hälsar på!!


Middag lördag kväll på mysiga restaurangen Boom, det blev tillslut en riktig parmiddag med Jimmy och Kristi, Bastian och Andrea, Malin och Tobias, Malin och Sal och så singlarna Emmy och Christina.






I söndags så klev vi upp tidigt och hejjade på marathon löparna, vi var volontärer för en cancer donation som hette Determination. Kul men väldigt KALLT!






Jag är sååå imponerad av dom som sprang, när löparna passerade oss så hade dom 5 km kvar. Många uppskattade vårat hejjande, och många som gick fick vi att börja springa igen...



Föresten så efterlyser jag två personer: Jenny- vart är det saftiga veckomailet med allt södertälje skvaller?
Coach Edman- vart håller du hus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0