Emmy - välbehövlig ledighet väntar

Update: fredags hade jag en lugn kväll för mig själv, låg i sängen och kollade på flera avsnitt av Teen mom på MTV... lördag morgon sprang jag distans, sedan hejjade vi på alla löpare som sprang ECAC/IC4A i VCP, på kvällen så var det lite kaosigt av olika anledningar men kvällen/natten och morgonen därpå innehöll ändå skratt och sammanfattat så var det ändå en rätt bra kväll, söndags var en riktig söndag... städade badrummet, rummet, rensade i garderoben, åt låååång middag tillsammans med resten av laget i Lockes, och såklart en hel del prat på skype...



Idag vaknade jag tidigt, tränade, har precis packat klart väskan, ska luncha i Lockes snart, sedan lektion och därefter lagmöte inför den kommande inomhussäsongen som för många, inklusive mig själv (som precis har börjat komma tillbaka efter skada i foten, det gör fortfarande ont dock...), startar nästa lördag!!!!
Jag har försökt så mycket det går, men det går inte att övertala coach om att jag inte ska tävla!! sååååå säsongen börjar med en 4x800m stafett, coach sa att han ville se hur jag låg till i träningen och vad det behövdes mer av... så han ville se en 800m på jämna 70 varv... jag förstår inte hur han tänker, meeen jag vet vad jag tänker...och jag tänker springa den där jävla påtvingade 800m loppet i mina gympaskor och ta det som träning, ska köra intervaller innan och intervaller efter.


förra året öppnades säsongen den 5 december precis som iår med en 800m stafett i Yale... känns dock som att jag var i sååå mycket bättre form förra året.. jävla fot!



Igår kväll så gick vi över till Mallans lägenhet och drack varm choklad och åt gifflar som Linda hade tagit med sig, och så satt jag, Malin x2, Tobbe, Andrea, Linda och Josefine och snackade... det var riktigt roligt, och det kommer mer svenskar ikväll och imorgon på besök. hade varit roligt att stanna och umgås med alla, meeeen jag ska iväg på annat äventyr....
Meghans chaufför och hämtar oss ikväll och kör oss till hennes hus i Cherry Hill... jag ska spendera de kommande dagarna tillsammans med Meghan och hennes familj och uppleva en riktigt amerikansk THANKSGIVING!!!!! det ska bli huuuur kul som helst, jag behöver verkligen komma iväg från campus ett tag och bara ha det roligt och njuta av ledighet, supergod mat i mängder och jättetrevligt sällskap.


Meg and Me

Kommentarer
Postat av: mum

vill ha en låååååång uppdatering

2010-11-28 @ 23:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0