Helgen - regn, regn, regn och regn.


 
I fredags gick jag, J och Chris på bio och eftersom jag och Chris fick välja film så valde vi filmen "Morning glory" som vi så länge har velat se. Filmen var superduperbra, vi ska gå och se den igen haha :) Länge sen jag skrattade så mycket under en film...



I lördags gick vi på skolans footballgame, dom förlorade och vi fick stå i regn, men vi träffade många roliga personer så det var en rolig kväll :) Haha några var lite väl onyktra men det är college life... Heeeeey (long hug) you are in my religiolasdlfh, reliiggiobbooh, woorlbb... puuuh. World religion class? yeah thats what I meant. Haha När vi var på väg hem så började det spöregna och vattnet öste ner så vi var dyngsura när vi väl klev innanför dörren. Brrr! 



I dag har jag suttit på Starbucks och skrivit på min historia-analys om The Great Depression - why was it so depressing? Väldigt intressant men väldigt mycket att skriva om... Starbucks Caramel Brulee latte är ÄNTLIGEN tillbaka, jag älskar den och jag tycker det är väldigt tråkigt att dom bara har den över julen. Väldans god är den, testa själva! Sen har jag sprungit för första gången efter en veckas vila, kändes bra att röra på sig igen :) Nu dricker jag diet coke och ska samla energi för att läsa igenom min uppsats en sista gång.

GO FIA, GO FIA, GO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0