NCAA REGIONALS IN OREGON

Nu chillar vi pa hotellrummet, kom precis tillbaka fran middagen. Jag at lax med potatis det var supergott.
Jag har tagit olika prov och tester for mitt hjarta i veckan, och lakaren ringde idag och berattade att resultaten fran proven sag normala ut och han sa att jag kunde springa imorgon. Woohoo! Han sa forst att jag inte fick springa eftersom han sag nagot abnormal pa mitt ekg, men efter mer tester sa visade det sig att det inte var nagot fel pa hjartat. Vi ska ta lite mer tester nasta vecka for att uteslutna nagra andra saker men just nu pumpar hjartat blod som det ska och det ar ingen fara om jag springer imorgon. Regionals ar en stor och viktig tavling, typ som SM hemma i sverige, fast storre ;) sa jag ar glad att jag kan springa! Tankte bara beratta laget for er dar hemma sa att ni vet vad som pagar, inget att oroa sig for, jag mar bra! Nu ska jag ta en varm dusch och sen lagga mig i sangen och kolla pa tv tills jag somnar.
Oregon ar underbart fint, paminner lite om Sverige med skog och sant. De har jattefina berg och fin natur, men det ar lite kallt faktiskt och imorgon ar det 40% chans att det regnar. Hoppas pa solsken men vi far se! Jag traffade Sofia Oberg imorse pa hotellet, hon bor pa samma hotell som oss den har helgen, jag var superduperglad att traffa henne hon ar en supercool tjej :) Soffipropp ska ocksa springa imorgon, woohhoo GO SWEDEN!
GO LADY AZTECS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0