Nobody wants to wait forever.

Jag lever fast jag är otroligt trött! Hela helgen spenderade jag i bibblan med Chris, jag pluggade för mitt statistikprov som jag hade idag, det gick väldans bra så det var värt dom där långa timmarna vi spenderade i bibblan. I söndags så var vi ett stort gäng som var där och pluggade, massa tennispeople och sen jag, Chris och Seb, sen kom Chris italian mattekompis dit.

Lite roligt skvaller - Det klickade mellan två personer under söndagens plugg, dom pratade väldigt mycket och länge om allt mellan himmel och jord, och jag kunde se hur Y spanade in X  lite då och då, olala! Och idag på engelskan så fick jag höra skvaller från Y's roomate att Y hade frågot honom om X, hur hon var och om han kände henne och lalala. Han är intresserad och jag vet att X också är lite smått intresserad eftersom X pratade lite om honom med mig efteråt. YES! Love is in the air, eller jag menar: love is growing in the air.. Haha ;) det här var första gången dom träffades så det var roligt att det klicka direkt, jag måste se till att de träffas igen! Uppdatering kommer.

I dag gick jag till läkaren med min chest pain, jag har ont i bröstet när jag tränar och på kvällarna, och jag har haft ont i över en månad nu så sjukgymnaset ville att jag skulle kolla upp det... I dag tog jag röntgen och blodprov och imorgon ska vi kolla min andning med någon special maskin. Återkommer när jag vet mer.

Annars? Livet leker, jag mår väldigt bra och livet är underbart! I morgon har jag två lektioner och sen ska jag träffa läkaren sen väntar jaccuzzin och chill vid poolen!

Den här låten är otroligt, otroligt bra! Jag har lyssnat på Bruno Mars hela helgen, han har många riktigt bra låtar!


GODNATT! Eller jag menar GODMORGON SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0