Turkey makes you sleepy

Maten var amazing i torsdags! Jag åt mig proppmätt och sen vilade jag lite innan jag åt efterrätt, pumpkinpie och hemmagjord cheesecake, woooww vilken smakupplevelse! Efter måltiden blev jag väldigt trött och i bilen på väg hem somnade jag. Vet inte vad det var men jag kunde inte hålla ögonen öppna.. Då berättade Andy att många blir trötta efter "thanksgiving meals because there is something in the turkey that makes you sleepy". När jag kom hem så googlade jag det och det är sant; kalkon innehåller ett visst ämne som gör dig trött, coolt huh?! Senare på kvällen tog vig trolleyn till down town med Javier och hans brorsor som var här på besök, plus en till spanjor. Vi gick till Hard Rock Cafe och käkade hamburgare, muums! Det var en väldigt bra dag :)







Kommentarer
Postat av: mum

Åh...pecanpie...vill ha ;)

Vilken fin kofta du har köpt.

Puss puss

2010-11-28 @ 23:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0