Apple and pumpkin picking

Igår åkte jag, Malin och Tobbe buss ut till landet för att spendera några timmar under söndagsförmiddagen genom att besöka ett mysigt ställe där dom hade marknad, liveband som spelade countrymusik, pumpkinpicking och så kunde man plocka äpplen direkt från träden. Det var supermysigt!
Första äpplet!

vackert med höst!

tekinken var att Malin klättrade up i träden och kastade ner äpplen







Fin bild, det ser nästan overkligt ut. Vi gick under ett träd och fotade under grenarna!!










Sedan åkte vi höskrinda
Det var livsfarligt för han körde som en idiot och det kom hela tiden grenar att ducka för haha
men vi överlevde haha

Det är måndag idag, men vi är lediga från skola för det är Columbus day. Jag har MASSOR att plugga, bland annat 80 ben att lära mig tills imorgon, dum och lat som jag har varit i helgen har jag inte börjat ännu... sedan har jag ett tal om Sverige att skriva och träna på inför onsdag. Sedan är det team photo idag och hård träning... Vad gör vi, nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Gud vad fina höstbilder!!! LOVE LOVE

2010-10-12 @ 19:08:15
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0