Bushungrig är precis det jag är just nu...

.. är faktiskt bushungrig hela tiden. tror att det är för att jag och A har sagt att vi ska vara nyttiga och inte äta socker... då går jag omkring och tänker på mat hela tiden för jag är så sötsugen haha. inte bra!

dagarna går fort, tränar (sprang hela 8 minuter idag utan att det gjorde ont i foten), pluggar (har midterms den här veckan = mycket plugg) och så skypar jag med mina alla underbara, och så umgås jag med alla underbara här. livet är bra och "jag har det bra idag" varje dag ;)

Imorse var jag dock lite mer trött än vanligt, gick till lektionen som är anaerobic conditioning och förväntade mig en lugn lektion med genomgång av olika lyft och att vi sen skulle få prova lite. men nej nej, när jag kommer upp till mini gymmet så är rummet FULLT av kettlebells, skivstänger, pilatesmattor och andra saker. jag tänker hjälp, det här händer inte mig klockan 8 på den tröttaste morgonen... men cirkelstyrka stod på programmet, det var väldigt tufft men jag körde på och efteråt kände jag mig duktig.

Klockan är snart halv tolv så jag ska snart gå och lägga mig! Här kommer lite bilder från förrförra fredagen när MEA var inne i stan och shoppade. Målet var att hitta en skinnjacka till Andrea, hon hade lite beslutångest men till slut hittade hon en som hon tyckte om!








efter shoppande så tog vi en paus innan vi åkte vidare mot ljusparken... dom bilderna kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0