Cinnamon coffee is AWESOME!

Efter alldeles för få timmars sömn kämpade jag mig upp imorse och cyklade till träningen... Vi körde 4x1500m på banan med tempoökningar men jag fick världens kramp och tryck över bröstet så jag klev av i mitten av den tredje intervallen, vilket kändes riktigt surt eftersom jag gjorde ett bra träningspass. fml. Men jag antar att det var bra att kliva av eftersom smärta innebär att något är fel, jag ska testa och springa imorgon och sen hur det känns, kanske sömnen som hade sin påverkan eftersom det var ett hårt pass jag utsatte min trötta kropp för imorse. Any ways efter träningen i duggregn gick jag och Chris till vår hörna i cafeterian och drack kaffe ur våra nya termosmuggar som vi får fylla upp med kaffe för 6 kr, galet billigt!

Historian - fick jag tillbaka min analysuppsats 48/50!!! Wow wow wow :) Klapp på axeln!
Geografin- professorn berättade att han hade flyttat fram provet som skulle ha varit på onsdag till nästa vecka.

Efter skolan skypade jag med världens bästa familj på skype; mycket skratt och sen fick jag även se Åffe och Stella, sötnosar! Efter det tog jag min efterlängtade powernap, omg! Nu kom jag precis hem från ett möte, ska dricka min white chocolate cappucino och plugga för mitt sociologiprov imorgon. Gjorde alla flashcards igår så idag ska jag bara memorera saker. Sen har jag 4 timmar på mig imorgon också eftersom provet är vid 4! Senare ikväll ska vi kolla på filmen; Just Wright! Olala :)

Jag träffade J i lördags, vi såg filmen the social network som handlar om facebook, den var bra inte jättebra men helt okej:bra. En liten rolig story från i lördags var när vi gick till resturangen före bion, då vi råkade hamna på samma restaurang som mina coacher och alla recruits som var här över helgen. Vad är chansen att man går in på samma restaurang som sina coacher är på, samma tid och samma plats. Väldigt liten chans och självklart ska en sådan pinsamt rolig situation hända mig... Coach B och C vart riktigt förvånade när dom såg mig där och när dom såg min dejt blev dom superexcited; fiaaa you gooo girl! You going to the movies, hope it is a seat inbetween you guys, mhmmmm, I see you I see you!  Woow haha! J kom hit igår kväll och kollade på film med oss, jag ska träffa honom imorgon igen :)


Coach B, Jag och Amy :)


Kommentarer
Postat av: mum

;)

2010-10-20 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0