Mmm marabou

Jag ligger i soffan, äter choklad och kollar på America's next top model på tv. Jag förtjänar en slapp kväll! I dag hade jag två prov, historia och geografi, och efter sista provet så var jag helt slut av allt tänkande... Efter ett isbad och stretch cyklade jag hem och tog en powernap på taket i sköna, varma solen. Vi har haft strålande sol idag, underbart väder! Jag fick lite färg när jag låg ute på taket och solade, nice nice! Efter middagen har jag slappat i soffan, ska snart ta tag i min att göra lista och städa rummet och packa inför morgondagen.

I morgon bitti flyger vi till Wyoming för att springa Conference på fredag. Vi åker imorgon och kommer tillbaka på fredag kväll. Tävlingen kommer att vara tuff, 6 km i hög höjd så man måste kämpa hårt för man kommer känna sig trött redan från starten på grund av hög höjden. Förra gången på Conference i Provo, Utah, så fick jag jätteont i bröstet och svårt att andas efter loppet. Not ok! Men det är bara att kämpa på för det är lika tufft för alla! Go go go!

I går när jag kom hem från bibblan så såg jag mamsen paket. Wooohhoo! Mamma hade skickat massa choklad, allroundkrydda, plockgodis, kakor och tidningar. Du är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0