Ettårdagen firades tvärtom

Idag (eller rättare sagt igår för klockan är över 12), så var det exact ett år sedan... kommer aldrig komma glömma den kvällen/natten haha den var galet farlig...har fått höra det ett par gånger idag, andra som kommer ihåg min ettårsdag...
Ettårsdagen startade precis som förra året, terrängtävling i Van Cortland Park och efter middagen följde jag med M och K till deras lägenhet. Kvällen blev dock helt tvärtom förra året...Ikväll har jag och Maria bakat svenska kanelbullar med pärlsocker dom blev supergoda... sedan har jag, K och M kollat på sex and the city 2 filmen. Den var så himla bra, mycket bättre än första filmen!!
Nu kom jag precis tilbaka till rummet, har gjort mig iordning för att gå och sova, ska upp tidigt imorgon och jobba på USA's största high school meet... imorgon ska jag inte göra som förra året och sätta mig på en stubbe i backhills....

Förra fredagen hade vi också en bak och filmkväll, då var det cupcakes och filmen  Invention of lying som stod på schemat ;) ÄLSKAR BAK/FILM/MYS KVÄLLAR!!


Ha en trevlig helg! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0