Family weekend!

Kom precis tillbaka från en fantastisk middag. Det är family weekend här på Manhattan College, allas föräldrar kommer hit och umgås... Meeen eftersom det är svårt för alla internationella studenters familjer att komma hit så bjöd Meghans superhärliga föräldrar ut oss på middag ikväll.
Jag har kramp i kinderna för att ha skrattat så mycket och kommer vara mätt i veckor!! Det var vääärldens godaste middag med alla slags förätter, grillad lax (min favorit) och så till efterätt så blev det SOCKERVADD och andra slags desserter. Jag drack inte idag, men hade jag gjort det hade jag liksom de andra avnjutit ett glas vin eller två till middagen och alla goda drinkar till efterätterna. Meeen jag har slagit vad om att inte dricka på fyra veckor så det här är sista helgen! Eftersom subway nummer 1 inte fungerar så var var Meghans föräldrar jättesnälla och fixade taxi till oss alla så kom tillbaka säkert till skolan efter middagen.





Vi sa att det var Tobbes födelsedag, och han har ALDRIG ätit sckervadd förut. Jag upprepar ALDRIIIG ätit sockervadd (hans mamma tillt tydligen aldrig honom äta det som liten), så det var han ju tvungen att smaka på.
T.Lundgren blir av med sockervaddsoskulden... han fick dessutom med sig en påse med allt sockervadd som blev över haha!


Det var en helt underbar middag med supergodmat, MASSA skratt och härligt sällskap... det har helt enkelt varit en toppenkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0