Galeeen utgång med basketspelarna

Lördagkvällen startades men en roomie-middag på rummet med sushiiii! Älskar philadelphia rullarna!!!

Sedan så gick vi över till andra doormet till basketspelarnas rum och förfestade med dom... det var gaalet för vi alla tog ett par shotar för mycket haha ;) Senare gick vi till Fenwicks och minglade med resten av college studenterna... Kvällen avslutades med en tappad bacon/cheese/egg sandwich... sura miner men det löste en av bb killarna genom att köpa två nya så vi fick en varsin haha ;)


svensk, svensk och så en norsk

delar av gruppen

hela tjejgänget som var ute + några av killarna

här försöker dom välta mig haha

pusssss på två av mina favoriter

Siri blir strypt haha



Här försöker Ashley lära mig hur man shake:ar rumpan i amerika


Steg 1 böj på knäna

Steg två: puta ut med rumpan

Steg 3: skaka rumpan lilla stumpan


Det var en galen kväll/natt men kul, det hade vi verkligen! Gårdagen spenderades genom att skypa med massa, och genom att gå två långa höstpromenader uppe bland lyxområderna med hus stora som palats! Efter middagen så skulle jag plugga men jag var alldeles för trött för att få in något så jag kollade några 90210 avsnitt, fick sällskap av en nyfiken Andrea som tittade med mig... Hon var så söt, först så satt hon vid sitt skrivbord och så började hon kommentera det som hände under avsnittet jag kollade på, sedan om det hände något speciellt så vände hon si om och kollade ett tag... tillslut så satte hon sig bredvid mig i sängen och kollade, när avsnittet var slut så sa hon ett till! men jag var så trött att ögonlocken inte gick att hålla öppna så det blev en tidigt date med john blund istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0