Happy Halloween

gårdagen var kul, vi fixade oss i våran rum och gick sedan till baseball killarna och spelade beerpong, hade dansfest på toaletten (alltså vad är det allas toaletter och musik...)... Kvällen slutade inte riktigt som vi hade tänkt oss pga ** problem... Men det var nog rätt bra att kvällen slutade tidigt, kom i säng hyffsad tid och kände mig inte allt för trött vid dagens långpass!

Vid lagmötet imorse så pratade coach igenom gårdagens MAAC som alla terränglöpare sprang, jag är redshirted för den här säsongen eftersom jag är skadad. Som avslutning sa han "och angående ikväll, tro inte att jag inte vet om att ni ska ha fest i trackhouse". (kollar runt med sina laserögon argt på oss alla) sedan säger han "jag ska ringa polisen så festen kommer avbrytas vid 12"... alla baaa whaaat? så tillläger han jättenöjt med sin idé om att förstöra festen "lagom tid så att ni alla får a good night with plenty of sleep so you are ready for the longrun tomorrow morning"...

Alltså!... tråkigt att han ska ringa och förstöra festen, meeeen det är ju inte så att det finns 10000000000 andra fester runtomkring campus så det är bara att gå över gatan så har vi en ny fest...

Igår körde jag på djävuls outfit, ikväll kööör vi något annat ;) Det får ni se imorgon! För er nyfikna kan jag säga att det är en trio...






Förförfesten med mig, Lissa, Malin och Andrea (Tyrek kom och fotade lite innan vi gick till baseballkillarnas rum)





Djävulen spelar beerpong haha

och såhär avslutades kvällen...

Vad för typ av problem som uppstod och förstörde kvällen tänker jag inte berätta, det får ni fundera på själva... alla gissningar kan lämnas som inläggskommentar ;) Låt oss höra vad ni tror det var för något som förstörde kvällen...


Kommentarer
Postat av: mum

Brandlarmet gick....

2010-10-30 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0