Härlig dag

skönt med ledigt på en måndag, jag gillar att Amerikanare är bra på att hitta på anledningar till att vara lediga! Idag har jag haft en väldigt bra dag, en av höjdpunkterna var 2x7minutes löpning runt i Van Cortland Park i strålande sol, kan ni förstå att det är den 11 october och jag sprang i shorts och topp? Galet är precis vad det är! Dagens andra höjdpunkt är vattenmelonen jag åt vid middagen, åt så mycket att det sprutade ur öronen... det var så himla gott och jag kunde inte få nog...


Jag och Lissa i fredags när vi var och hejjade på alla som tävlade XC. I parken i bakgrunden sprang jag runt när jag tränade idag :)

Nu ska jag fortsätta att memorera de olika benen i the axial skeleton innan Gossip Girl börjar...

Kommentarer
Postat av: mum

Härligt det låter, skönt att du kunnat springa smärtfri. vad varmt & skönt ni ha det,....

2010-10-12 @ 23:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0