Höstdepp?

Pratade med Jossan idag, hon frågade om allt var som det skulle för hon och Ida hade märkt att jag inte varit mig själv senaste tiden.. Jag började gråta, vet inte varför men det var så skönt att någon frågade mig hur det var. Jag är trött! och vill sova hela tiden, det händer hela tiden jätteroliga saker och jag borde vara glad för det är jag egentligen men ändå inte. Svårt att förklara, men det är så mycket som pågår i mitt huvud just nu!

Det kändes så himla bra att få prata med min bästa vän, saknar dig! Efter det pratade jag med bästa coach, han lyckades få mig att skratta ett par gånger och sa mycket vettigt. Så efter två givande skypesamtal var det dags för träning, sprang ute i solen och stegringarna kändes väldigt bra så det fick mig på väldigt bra humör för jag älskar att springa!

nu kom jag precis tillbaka från min anatomi night class, och insåg hur stökig min del av rummet var så nu har jag städat iordning. Ska ta en lååång varm dusch nu och krypa ner under täcket och kolla på ett par avsnitt 90210... MYS!


En vän som jag litar på till 100 %

Coach och jag under ett träningsläger 2009, ska tillbaka till den formen jag hade då!!

Kommentarer
Postat av: Bästa Coach...

Fin bild och det var ett trevligt och roligt samtal så kör på nu Emmy, jag tror ju på dig och då gör du det också!!

2010-10-19 @ 10:35:17
Postat av: Mum

Mycket tankar och funderingar kring framtiden och nuet gör att man funderar och kan vara skönt att rensa tår kanalerna...

Det kommer fixa sig och bli bra i slut ändan.

Puss M

2010-10-19 @ 18:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0