"I dont have to tell you, what this is all about, cause baby half the fun is letting us figure it all out"

Sitter och väntar på att J ska komma, han skulle bara byta om efter jobbet sen skulle han komma hit. Vi ska på bio ikväll, kanske äta middag innan, vet inte, vi har inte bestämt så mycket mer än att han ska komma hit.. J är en kille jag träffade i slutet av maj på flygplanet när jag var på väg hem från Regionals tävlingen i Austin, Texas. Han satt i samma rad som mig på flyget och sen började vi prata och vi pratade hela flygresan om allt möjligt. Dagen efter åkte jag hem till Sverige och sen när jag kom tillbaka har vi smsat lite och igår bjöd han ut mig på middag.

Han hämtade upp mig i sin blå cab och vi åkte till down town för middag på TGI Fridays. Det hela är ganska flummigt, vi träffades två timmar på ett flyg  och sen nu 4 månader senare bestämmer vi oss för att gå ut och äta middag ihop... Snacket i bilen gick bra, middagen var god och vi pratade hela tiden om allt möjligt, det var riktigt trevligt! Efter middagen gick vi en promenad genom stan och kollade på folk och sen gick vi in i den stora bokaffären och diskuterade olika böcker som vi läst :) Vi hade riktigt intressanta samtal och han var en riktig gentleman, han ville alltid gå på sidan närmast bilvägen. Jag frågade honom varför och han berättade att det är något en kille ska göra för sin dejt, för om en bil kör förbi och det finns en vattenpöl så får han allt vatten på sig, eller om det sker en olycka så kan han lätt putta undan mig.

När vi var utanför min lägenhet frågade han mig om jag ville att han skulle följa mig till dörren, och jag sa att han fick välja själv. Han frågade för han ville veta hur man gör i Sverige, jag sa att vi inte var i Sverige just nu, så han följde med mig till dörren. Han hälsade på Chris och KK och sen stod vi utanför på vår balkong och pratade lite längre om något, jo juste att han inte kunde simma och sen snackade vi lite träning. När han gick fick jag en puss på kinden och en lång kram :)

J verkar vara en toppenkille! Jag hade jätteroligt med honom igår och ser fram emot en lika trevlig kväll ikväll! Tråkigt att han ska flytta ifrån San Diego om 3 veckor. Eller han flyttar i december först men han ska ut med båten, han jobbar in the navy, så dom ska ut till sjöss i en vecka sen ska han bila upp till washington dit båten ska flytta.  Så han har typ två veckor kvar här i San Diego allt som allt... Han flyttar med sitt jobb till Washington och sen ska han plugga där i två år. Varför ska alla killar jag träffa flytta till just Washington?! Haha för er som har följt mig och min tid här i usa så kommer ni säkert ihåg Edwin, mitt ex, han flyttade också ifrån San Diego i slutet av sommaren till just Washington. Haha lite roligt faktiskt att dom båda försvann iväg till Washington. Eller J har ju inte flyttat än, han är ju fortfarande här, det ska inte glömmas bort så det ska bli roligt att umgås med honom så mycket som möjligt innan han flyttar.


Kommentarer
Postat av: Mum

En navy guy som inte kan simma... hm...

2010-10-16 @ 03:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0