Idag är en bra dag, och än är den inte över...

Kom precis tillbaka från anatomi lektionen, idag lärde vi oss massa om muskler, vi ska lära oss 60 av de 600 muslker som vi har i våran kropp och hur dom fungerar till nästa måndag... under lektionen så satt jag och skrev hur mycket som helst... men inte anteckningar från powerpointen som vi gick igenom utan jag formulerade mina tankar och idéer i ord... 

Idag slutade jag med en sak och bestämde mig för att börja med minst tre andra saker/idéer! Jag mår redan så himla mycket bättre och har mer energi! Alling handlar om inställning... OCH tankerensning hos en av dina bästa vnner... pratade med Jossan idag och hon fick mig på väldgit bra humör!

Ett annat stooort plus med dagen var träningen, sprang 2x3x400m i bara sporttopp och shorts!! så medans det snöar och är kallt hemma i sverige så njuter vi av en betydligt varmare höst här i New York (ville bara säga det ;)) Är såååå glad att få börja springa igen, passet var jobbigt och nu är det bara att börja bygga från grunden!!

föresten så hittade jag en gammal video som min söta syster har klippt ihop (den gör mig alltid på lika glatt humör)... föresten Jenny vart är veckans mail med allt skvaller? JAG VÄÄÄÄNTAR ;)



nej nu ska jag duscha och sen ska jag kolla på GOSSIP GIRL med resten av gänget som samlas varje måndag framför tv:n i samlingsrummet ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag äääälskar den videon!!

2010-10-26 @ 04:42:21
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Jenny

det ryktas att veckans gossipgirlmail uteblir då utgången var dötråkig. Men frukta icke! Nu på söndag är vi back in business igen :D MUCH LOVE <3

2010-10-26 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0