Läxorna tar aldrig slut!

Jag har galet mycket att göra i skolan HELA tiden, om det inte är läxor så är det prov, eller kapitel som måste läsa, eller uppsatser att skriva... Haha its going to be a bumpy ride.

I dag har jag suttit med min historia analys hela dagen lång, lyssnat på nrj online. Men efter ett tag blev radiolyssnadet ganska skrattretande; har dom bara 5 låtar som dom kan spela. Jag lyssnade från 3 till 11 och jag har hört samma låtar om och om igen. Helt sjukt ju! Klart att dom som jobbar på radion har sina egna favoriter också men hallå det finns faktiskt så många olika låtar som är bra som dom kan spela.. Skumt!

I morse när vi vaknade vid 5 så öste regnet ner, inte mycket att göra åt saken det var bara att ta och sätta sig på cykeln och cykla till träningen. I dag hade vi intervaller på banan, 1000m, vila 5 min, 3000m, vila 5 min, 1600m. Regnet öste ner under hela passet, det var kallt så efter träningen så fick det bli en lååång och varm dusch! Efter träningen fikade jag och Chris i aztec center, jag drack en cinnamoncoffee och åt beef jerky. Kaffet var smaskigt gott, wow!

När jag vaknade upp från min powernap efter skolan så kände jag ett sug efter en donut så jag cyklade iväg till Ralphs och köpte två och m&m's. Något som skrämde mig var killen som satt i vår trapp när jag var på väg.. Han var skum och hade rökt på och frågade mig om det var okej om han satt i vår trapp för ett tag. Jag sa ja och skyndade mig iväg till Ralphs, och hoppades att Chris skulle låsa dörren efter mig. Han var creepy! När jag var på väg tillbaka bad jag Gud om att den skumma typen skulle vara borta och det var han, så jag sprang uppför trappen och in i lägenheten och låste dörren efter mig. När jag berättar för Chris om min hemska upplevelse så säger hon att sett samma kille tidigare i veckan, varför hade hon inte sagt något? Aaah han kan ju bara hoppa på en, eller så är det som Chris säger; ingen fara han kommer inte att göra något. Men tänk om han krossar min ruta och hoppar in i mitt rum och rövar iväg mig, eller tänk om han är dangerous och har en kniv innanför jackan som han kommer hugga i ryggen på en så fort man vänder ryggen till. Eller... så är killen hemlös och knarkare som söker sig undan gatan och tycker att vårt lägenhetsområde är väldigt tryggt på något sätt och det är därför han håller sig i vårt område... Vad vet jag, allt jag vet är att jag fick panik och en jobbig känsla i magen..
I alla fall, jag fick min donut och m&m's som jag mumsade på samtidigt som jag skrev på min uppsats så jag var glad :) Jag äter sällan donuts så när jag väll äter en så är det så ruskigt gott :)


Några av oss som var ute i lördag, btw utgången i lördags på Fluxx var gaaalen! Another time darlings ;)


Kommentarer
Postat av: Mum

skicka du regnet hit?!! Här ha det regnat hela dagen :(

2010-10-07 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0