Lugn kväll men mindre lugn natt

somnade någon gång efter tolv, vaknade dock inte allt för lång tid senare av att x kommer in i vårat rum, och frågar oooj väckte jag dig? jag svarar jaa haha, och då sa han neeej neej somna om det här är bara en dröm.. kolla jag flyger (så stod han vid sängkanten och viftade med armarna och hoppade upp och ner) haha det var sjukt kul! sedan tog jag hand om x som hade fått i sig liite många tequila shotar... när jag väl somnade om igen efter ett tag så vaknar jag igen nästa gång av att någon kramar om mig, det är x som kramar om mig och säger jag är sååå full emmy. och så ser jag att x står vid Andreas säng och skakar på Andrea för att väcka henne... tillslut när dom insåg att vi inte alls var sugna på att vakna så ger dom sig och går in i rummet intill och pratar jättehögt. jag ligger kvar i sängen och kan inte somna om...

imorse när jag kom tillbaka från en lååång och väldigt rolig/intressant brunch där hela track bordet var fullt av folk som berättade den ena galna historian efter den andra... så såg jag en handskriven lapp på våran dörr...




hahaha vi dog typ när vi såg den här lappen. ingen fattade någonting, för alla vi hade sovit klockan sex, och det finns ett foto på våran dörr så ingen borde kunna ha gått fel... när vi knackade på grannarna för att diskutera detta så vågade dom inte öppna, fast vi hörde att dom var där inne... fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: yolanda

ahh va synd!!! men ska ni vara med på New Englands tävlingen i Franklin Park (tror jag att det var), för det är väl i Boston som är nära Manhattan?? :P

2010-10-06 @ 02:33:29
URL: http://yolanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0