Magknip

har fruktansvärd magknip just nu. AJ!

dagen började med en två timmar lektion när vi lärde oss olika stretchingstekniker. Det var riktigt intressant och bra, jag kände mig såååå mycket längre och smidigare efter lektionen. Nu är stretchningsrepen framtagna och ska användas!! Flexibilitet here I come haha!

Nu ska jag strax skriva ett reflection paper om en föreläsning, sedan är det träning (SKA SPRINGA) och efter det ska jag ha nightclass, onsdag så på schemat står det speech mellan 6-9. Jag ska hålla ett demonstration speech och ska demonstera rygg massage. Det lär bli intressant, har fått A att ställa upp som visningsobjekt (han var inte svårövertalad haha). Efter det går jag över till OV för att själv få mina ben masserade...


just nu vill jag lämna alla måsten och ut och resa jorden runt!

Kommentarer
Postat av: mum

Jag hänger med :)

2010-10-20 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0