Movienight with the girls

Vi kom precis hem från fashion valley. Vi åt god mat. Vi shoppade lite. Vi gick på bio och såg två filmer; You again och Life as we know it. Både var bra men den andra var riktigt riktigt bra! Haha såg precis att Empan tittade på samma film som mig, intressant!

I morse hade vi en terrängtävling. Laget gjorde väldigt bra ifrån sig, vi kom två utav 12 lag och vi hade 3 löpare i bland top 20, jag kom i mål som nummer 21 så jag var en placering ifrån att få gå upp på scenen och få en t-shirt haha... Jag är nöjd med tävlingen, hade en himla bra spurt sista 200m, så jag hade nog kunnat sprungit lite fortare under loppet, men det är sådant man lär sig efter ju fler 6 km lopp man gör :)

Nu är klockan snart halv 2, jag ska tvätta ansiktet och lägga mig i sängen och bläddra i senaste cosmopolitan tidningen som jag inte har hunnit kolla igenom än. Jag fick den för tre veckor sen utav flygvärdinnan som spillde vatten på mig, men när jag kom hem så la jag den på skrivbordet och där har den legat sen dess. Känns som det är dags att läsa den nu...

I morgon ska vi äta lunch med Alma som fyller 22 sen ska jag möta upp Julia och plugga i bibblan, yiieeeyy! Big big study day! Hoppas ni får en toppenbra dag, ni som inte har något för er kan ju fundera på hur vi kunde se på två filmer för priset av en?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0