Mysfaktor på hög nivå

det är fest ikväll i track house, ALLA ska dit... men inte jag!! Jag hjälpte tjejerna att göra sig iordning, plattade hår, hjälpte till med beslut om outfit, vilka skor, vilken väska, vilka örhängen, fotade och städade undan drickbeviset när dom gick... sedan har jag tänt ljus, lyssnat på lugn musik och myst omkring i mina nya myssockor. Ska krypa ner och kolla på några avsnitt av Glee nu...





Skulle vilja vara med och festa ikväll, men av olika anledningar så valde jag att inte gå.. det kommer nya fester... och det här är första kvällen på väldiiiigt länge som jag är ensam. Fast det skulle vara mysigt att ha någon att mysa med, är det någon som ställer upp på en myskväll med mig, sköna sockor, tända ljus och ett par avsnitt av det härligt överpositiva glädjespridande programmet Glee?


Kommentarer
Postat av: Mary

jag är på! <3

2010-10-03 @ 06:24:26
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: S

långt bort men nära i hjärtat...

2010-10-03 @ 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0