"Oh yes I said it, I said it, I said it cuz I can"

Startade dagen med ett skypesamtal med mamsen och papsen och vovvarna <3  Efter det åkte vi till down town och käkade lunch med födelsedagsbarnet Alma som fyller 22 år idag! Hipp hipp hurra :)

Resten av dagen spenderade jag i bibblan, tysta avdelningen, med Julia och pluggade statistik. Efter pluggandet belönade vi oss med att gå och äta på chipotle, jag tog samma burrito som jag alltid tar, tråkigt jag vet, men den är så god! På vägen hem träffade jag tvillingen J, hade hade också varit i bibblan och pluggat.

Det har varit en lagom intressant dag, inte mycket som har hänt men ändå en bra dag!

Imorgon står alarment på 05.00, träning med tuffa intervaller klockan 6, go go go!



Oh I miss lazy days without anything to do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0