OMG YOU ARE DOING SOOOO GOOD! KEEP IT UP GIRL!

I lördags klev vi upp 4.45 för vanen gick halv 6 från skolan. Missy skjutsade oss till skolan och när alla satte sig i bilen så satte alla i sina hörlurar och la sig till rätta för en 2 timmars lång tupplur. När vi närmade oss tävlingen vaknade vi upp och hönsgården satte igång och alla snackade resten av färden. Jag tävlade inte men jag värmde upp med tjejerna och sen sprang jag fram och tillbaka under loppet och hejade på. Jag var superduperexcited lite föööör excited kanske men sån är jag! Chris vann och när hon gick upp i täten blev jag helt galen, jag sprang från en del av loppet till en annan och hukade mig fram och skreeek; Omg you are doing sooo good, keep it up girl, go go go! Haha hon skrattade åt mig och efter loppet berättade hon hur roligt hon tyckte det var när jag var så excited! I dag säger hon att hon kan "picture it in her head" och hon skrattar lika mycket varje gång.
Efter loppet åkte vi hem till en nutrition föreläsning, det var intressant fick lära mig mycket nyttigt nytt!


Marianne Hogan haha


Sara and Amy


Sara and Alma


Alma


Coach B hejar på Amy


Här varvar Chris en tjej


Hela gänget som sitter under trädet för att skydda sig från regnet


Chris och Jo


The gang


The team


Kommentarer
Postat av: Aresimone

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-12-06 @ 15:18:28
URL: http://aresimone.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0