Show me what Im looking for!

Busy day today! En lektion, 1 timmes rast, statistikprov, träna, ringa och beställa vitaminer och kosttillskott, äta lunch, springa till kvällskursen för att inte komma försent, lämnade in tre uppsatser, fick gå tidigare, cyklade hem och beställde två löparklockar och ett par nya träningsshort, nu pluggar jag floder, berg och städer i afrika.

Min löparklocka är mitt liv, jag är beroende av min klocka när jag tränar och min röda klocka gick sönder förra veckan, vet inte vad som hände men den cpade sig så det var inte batteriet... Men nu har jag beställt två klockor, en rosa och en svart/lila, nu har jag två så ifall den ena går sönder så har jag en reserv. Dom var billiga så jag fick två klockor för samma pris som min förra klocka, good deal!

Ska gå och lägga mig snart för vi har ännu ett hårt träningspass imorgonbitti klockan 6, gooooo!!!



GOOD SONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0