UH LA LA LA!

"Hello boys and girls, Gossip Girl here.
Your one and only source into the scandalous lives of Södertäljes partyelite"

Jenny - jag älskar ditt smaskiga mejl fullt med skvaller! Keep them coming! <3

Jag vaknade och gick ut och sprang för att testa hur mitt lår kändes och det kändes bra, lite tajt men det gjorde inte ont (Peppar, peppar). Nu väntar jag på att äggen ska koka så jag kan göra äggmackor med randig kaviar som snälla Julia köpte till mig när hon var på ikea härom dagen.

Mary- jag har hittat amerikas version av proviva! Den heter Good Belly och finns i olika smaker, jag tycker om mango :) Just so you know!

I dag har jag quiz på historian, blää jag har försökt plugga inte lite årtal men det är så mycket så jag hoppas det jag kan kommer på quizzen. Sen geografi och till sen sjukgymnasten vid 12. I kväll ska vi på teamdinner och imorgon klockan 5 på morgonen går minibussen till LA där helgens tävling går av... PEACE OUT!




Jag började bara sjunga helt plötsligt på den här låten igår haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0