"Wasn't it easier in our lunchbox days?"

Så många tankar, men ändå inte. Så många blandade känslor, men ändå inte...

I morse hade vi ett hårt träningspass, det kändes riktigt bra även fast vi sprang i spöregn.

Hann hem mellan träningen och skolan, så det fick bli protein-shake och spagetti och köttfärsås till frukost, det som blev kvar från gårdagens middag. "Awesome"

Två lektioner, fick 5/5 på historiaquizzen även fast jag bara läste igenom mina anteckningar 5 min före lektionen. Så det firades med en white chocolate mocca, jag fick mitt sista klipp på klippkortet hos peabodys vilket innebär att nästa gång jag går dit så får jag en kaffe gratis genom att lämna in mitt klippkort med tio små fina klipp från mina tio köp av kaffe. "I looooove coffee"

Cyklade hem med Chris från skolan, handlade lite mat på Ralphs och sen tog jag mig en efterlängtad powernap. Klockan 5 cyklade vi tillbaka till skolan för att gå på en WPA genomgång. I morgon, på en lördag, ska vi skriva en uppsats för att se om vi behöver ta fler skrivkurser eller inte... "We are gonna have so much fun"

Alla vitaminer och kosttillskott kom i veckan, tar olika tabletter till varje måltid, calcium, järn, omega 3. Men tabletterna är så stora och jag har problem att själva tabletter så jag tuggar på dom och det smakar apa! Bläää det är så jädrans vidrigt, jag önskar jag kunde svälja dom hela men det går bara inte...  Så det blir att tugga äckeltabletter två gånger om dagen. Ska testa att mosa dem till pulver istället.. "FML"

J åkte ut till sjöss idag med jobbet, dom ska vara ute i en vecka. Vi ska höras på facebook. Han kommer hem nästa fredag men han åker direkt till Washington för att fixa med boende och grejs. Så jag kommer inte att träffa honom på 3 veckor. "Life is life"


PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0