"cause baby you are a firework"

Sitter och mumsar på grönsaker och dipp, så himlans gott snacks! Jag har bitar av blomkål och broccoli som jag doppar i en blanding av ketchup och mayo, mums! Mycket nyttigare än donuts ;)

Whats up annars då? Jag har suttit med min analys i historian hela dagen. Tror att jag är klar nu, ska läsa igenom den några gånger till sen får den vara bra. Inlämning imorgon och efter skolan måste jag skriva en uppsats om subcultures, vilket ska bli väldigt intressant för jag ska skriva om tracklaget.

I morgon kväll är det pastafeed hemma hos Jordan och Alma, hela laget äter alltid middag tillsammans dagen innan tävling. På lördag är det tävling hemma i San Diego, vi ska tävla på det andra universitetet UCSD, jag sprang aldrig det loppet förra året men jag har hört att det är väldigt många backar, häääärligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0