What if someone you never met, someone you never saw, someone you never knew, was the only someone for you?

Jag och Chris kom precis hem från tjejernas place. Det var en trevlig kväll med massa pasta och vitlöksbröd. Sen hade Andy bakat tre födelsedagstårtor, en varsin, till Jordan, Alma och Sabrina :) Jag åt alldeles för mycket utav morotskakan och jag kunde inte sluta skära upp småbitar av chokladtårtan. Haha när jag väl börjar äta har jag väldigt svårt att sluta, jag kan inte bara ta en bit och sen nöja mig med det, jag måste äta mig proppmätt... Any ways nu ska vi ha en filmkväll, vi ska kolla på filmen Sleepless in Seattle. Hoppas ni får en bra lördag hemma i Sverige och att ni här i USA får en fortsatt trevlig fredagskväll; TGIF: Thank God Its Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0