Det är oerhört jobbigt att kliva upp tidigt och cykla till träningen när det fortfarande är mörkt ute...


DEN HÄR SÅNGEN HJÄLPE MIG ATT GLÖMMA HUR TRÖTT JAG VAR IMORSE!
OERHÖRT BRA SOM SÄTTER SIG PÅ HJÄRNAN! NYNNAT PÅ DEN HELA DAGEN :)

I morse klev jag upp klockan fem, efter fem timmars sömn var det inte det lättaste precis... Vi kollade på film igår kväll, vi såg filmen "why did I get married too", så jag gick och la mig sent vilket jag fick sota för idag under min sista lektion då jag satt och nickade till gång efter gång då jag höll på att somna. Ajabaja! Inte ens två koppar kaffe hjälpe, men nu är jag pigg efter två timmars lång powernap. I kväll ska jag plugga historia för vi har quiz imorgon, massa roliga årtal att lära in och namn på gubbar. Jag gillar historia men inte när jag måste plugga in massa årtal! Nu ska jag spela sönder låten ovan och kötta årtal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0