Emmy - six flags

I söndags så åkte vi till Six Flags I New Jersey. Det var sjuukt kul!!! Jättehäftiga bergodalbanor som var sååå himla roliga. Den bästa hette El Toro, jag åkte med Malin och vi skrattade så mycket att vi fick kramp i magen... den var nog den bästa bergodalbanan jag någonsin åkt... Sedan så provade vi på världens snabbaste bergodalbana Kingda Ka, jag åkte med Andrea och det var sjukt kul, men det gick lite för snabbt för att jag skulle hinna bli rädd haha. Det var en toppendag med strålande sol, härliga vänner och oerhört häftig adventure park!!!! Det här vill jag verkligen göra om!!!

(tyvärr krånglar blogg.se för oss här på Manhattan College, så jag kan bara kopiera bilder från internet... hoppas det löser sig snart för jag har så många nya bilder som jag vill visa för er...)




'


nervösa ansikten kan se ut såhär:
 Tobbe var så rädd att han var tvungen att hålla i sig så att han inte skulle svimma :P


VÄRLDENS SNABBASTE BERGODALBANA KINGDA KA





Andrea filmade under åkturen (förstår inte hur hon lyckades med det när det gick så fort att jag knappt hann tänka haha) Filmen är iallafall väldigt rolig, check it out...



Man hör inte så bra, men innan säger Andrea: jag börjar bli lite nervös nu... Då säger jag: liiite, det här är världens snabbaste jag kommer fan dö!! Vänta, Vänta jag ångrar mig... hejdå... sedan skjuts vi iväg, och Andrea skriker som en stucken gris haha, det roligaste är i slutet när hennes skrik typ dör ut och hackar haha... När den bromsar in så visar jag mitt hår och säger: jag hade flätor innan!!!

Kommentarer
Postat av: Mary

hahahah, jag dör!! de va ju askul film. bäst med flätorna em :P

2010-09-07 @ 16:37:38
URL: http://itssomethingaboutmary.blogg.se/
Postat av: Mum

Häftigt, hahha :)

2010-09-07 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0