Emmy - uppdatering

har inte bloggat på ett tag, rättare sagt hela sommaren. Många har kommenterat över detta och så har jag själv saknat att skriva. Fiemma kommer alltid finnas kvar, vi ville bara ta en liten paus och prova något nytt ett tag.
Sista inlägget jag skrev på Fiemma var i början av sommaren, så vad passar då bättre än en kort sammanfattning av sommaren ;)


Sommaren 2010 hör till en av de bästa!
JOBB: jag jobbade på Tom Tits Experiment i cafeterian och glassbaren tillsammans med några av mina bästa vänner, sedan jobbade jag som friidrottskole ledare på Täby IS friidrottskola ett par veckor. Båda jobben var jättebra och jag hade roligt. önskar bara att jag kunde ha fått fler timmar så jag kunde ha tjänat lite mer pengar att shoppa för här i New York.
TRÄNING: jag har haft problem med min vänstra fot sedan januari iår. sprang inomhus och utomhussäsongen på foten så jag bestämde mig för att låta den återhämta sig och vila under sommaren. sprang därför inte mycket på den. gymma det gjorde jag på friskis och svettis, det var faktiskt väldigt roligt att gymma särskilt när jag gjorde det tillsammans med Fia Jossan, Ida eller Marre :) Träning blir alltid roligare och mer motiverande tillsammans
RESOR: åkte på roadtrip med två av mina bästa vänner Ida och Jossan till Mellbystrand/Båstad/Halmstad under tennisveckan. Vi kollade tennis (såg Robin Söderling vinna kvartfinalen), shoppade i Halmstad, drack goda drinkar och dansade, låg och solade i sanddynorna och badade i havet. det var en oerhört härlig resa som innehöll mycket roliga händelser som jag kommer kunna skratta åt länge ;)
Första helgen i augusti åkte jag till London för första gången tillsammans med familjen. Vi shoppade, drack frappucino på SB och promenerade och upptäckte den vackra staden London :)
ÖVRIGT: jag hann inte med allt jag ville den här sommaren, tiden räckte inte riktigt till... jag har jobbat, tränat, rest och sedan har jag umgåtts med vänner och familj. Mycket fester har det också blivit, galna afterworks med alla tt:are och många besök på favoritstället Flamingo. Livet är en fest och vi är bjudna ;)



Mellbystrand med mina bästa tjejer <3

Härliga afterworks
Massa skratt

Kvällsbad i regn
Midsommarfirande

tjejkvällar med mina favoriter

förfesten till en en av alla galna utgångar <3

familjen i London <3
Sammanfattning av sommaren med tre ord: SKRATT, BÄSTA VÄNNER OCH FEST

Kommentarer
Postat av: Mum

Bra summering :)

2010-09-06 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0