Emmy

kom precis tillbaka från min anatomi/fysiologi night class, öppnar dörren och möts av ett rum fullt med folk. det är som vanligt massa folk i vårat rum, this is the place to be ;) jätteroligt med besök, fast ibland kan det vara lite irriterande, särskilt när dom bestämmer sig för att komma sisådär halv tre på natten haha :P
ska duscha så snart C och A har duschat klart. Sedan ska jag skriva ett tal till imorgon, en kort presentation om mig själv och min passion i livet.
jag sprang idag, för första gången sedan jag kom hit!! träffade läkaren och hon sa att dom inte vet vad som är fel på min fot men att jag får börja springa nu, så länge det inte blir värre i foten. känns sååå skönt att få springa igen, även om foten gör ont.
vill avsluta med att säga att det känns så himla kul att vara tillbaka, komma in i rutinerna med hård träning, mycket skola och såklart umgås med alla här.

Love life right now <3
jag blir så trött på att det inte går att lägga upp bilder... (kopierade även denna från Andreas fb bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0